Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 58140" data-attributes="member: 29566"><p>to be continued....</p><p></p><p>Nu ska jag vara lika cool som de gamla gubbarna själva uttrycker det och "brantåkardricka, hojt och uppraggning av snygga skidåkardamer"</p><p></p><p>btw, Putte, om du måste som du så väl lägger fram det "Modet måste ju tas med antingen för att hälla i sig efter att man lyckats ta sig ner levande eller innan för att man är osäker på att man faktiskt ska komma ner" så betvivlar jag att du är en riktig brantåkare, eller vad ni gamlingar vill kalla er. Har inget emot sprit men om ni måste dricka det på berget för att klara er ner är ni ynkliga...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 58140, member: 29566"] to be continued.... Nu ska jag vara lika cool som de gamla gubbarna själva uttrycker det och "brantåkardricka, hojt och uppraggning av snygga skidåkardamer" btw, Putte, om du måste som du så väl lägger fram det "Modet måste ju tas med antingen för att hälla i sig efter att man lyckats ta sig ner levande eller innan för att man är osäker på att man faktiskt ska komma ner" så betvivlar jag att du är en riktig brantåkare, eller vad ni gamlingar vill kalla er. Har inget emot sprit men om ni måste dricka det på berget för att klara er ner är ni ynkliga... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp