Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 58156" data-attributes="member: 28432"><p>Ace:</p><p>Jag ska som du antog, inte starta någon rörelse än på några år.. Möjligtvis när jag är runt 25 och rest runt lite.. Men tyvärr är det så att man ibland kastar ur sig saker för att jävlas, precis som ni äldre har gjort ikväll(även jag).. Inte alla dock.. Det som är oroväckande är att så många äldre anser sig vara bättre människor än oss yngre! Min far är i din ålder och han har skills både på skidor och skridskor(åkt många farliga rännor och spelade i landslaget på sin tid) men saken är den att han är ödmjuk och accepterar att folk inte valt den vägen han gjort..EX: jag sket i att spela hockey och åkte aggressive inlines när jag var (extra)liten, inte sågade han det jag gjorde utan stöttade mig för att jag hade kul.. Det lönade sig, jag fick sponsorer och fick resa runt i sverige på tävlingar och ha roligt.. Sen så kom en ryggskada in och satte stopp för åkningen men det e en annan historia.. Tycker inte du att huvudsaken är att ha roligt och utvecklas i det man gör?? Kommer du såga dina ungar om dom vill "jibba istället för att åka offpist?? När det väl kommer till kritan så tror jag du tycker det är kul att dom försöker göra nått av sitt liv, oavsett vad det blir!! eller hur??</p><p>PEACE....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 58156, member: 28432"] Ace: Jag ska som du antog, inte starta någon rörelse än på några år.. Möjligtvis när jag är runt 25 och rest runt lite.. Men tyvärr är det så att man ibland kastar ur sig saker för att jävlas, precis som ni äldre har gjort ikväll(även jag).. Inte alla dock.. Det som är oroväckande är att så många äldre anser sig vara bättre människor än oss yngre! Min far är i din ålder och han har skills både på skidor och skridskor(åkt många farliga rännor och spelade i landslaget på sin tid) men saken är den att han är ödmjuk och accepterar att folk inte valt den vägen han gjort..EX: jag sket i att spela hockey och åkte aggressive inlines när jag var (extra)liten, inte sågade han det jag gjorde utan stöttade mig för att jag hade kul.. Det lönade sig, jag fick sponsorer och fick resa runt i sverige på tävlingar och ha roligt.. Sen så kom en ryggskada in och satte stopp för åkningen men det e en annan historia.. Tycker inte du att huvudsaken är att ha roligt och utvecklas i det man gör?? Kommer du såga dina ungar om dom vill "jibba istället för att åka offpist?? När det väl kommer till kritan så tror jag du tycker det är kul att dom försöker göra nått av sitt liv, oavsett vad det blir!! eller hur?? PEACE.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp