Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 58162" data-attributes="member: 29566"><p>Ska fatta mig kort.</p><p></p><p>Putte: Jajamen jag ska ner till Chamonix igen, träffa jag dig förra året? "Bor" på South bar från och med 3:e jan.</p><p></p><p>Ace: Välformulerat inlägg! -applåder- Vill dock informera dig om att nej, jag är inte upprörd, sårad och förbannad, det krävs GANSKA mycket mer för att uppnå det. Sen det där med livserfarenheter. Det jag menar är att jag har andra intressen, uppväxt, social situation än du har och därför andra erfarenheter och ser saker och ting på ett annat sätt. </p><p></p><p>Till exempel: Var med i 2 bilolyckor med 3 veckors mellanrum där jag voltade 3 varv av motovägen i 110 knyck och sedan blev påkörd bakifrån och fick whiplash. Går nu sjukskriven och till sjukgymnast 2 ggr i veckan eftersom jag inte kan jobba ihop pengar för att klara en säsong till. Bara en sådan enkelt sak får mig att se på saker och ting på ett annat sätt. Det var SÅ jag menade med livserfarenheter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 58162, member: 29566"] Ska fatta mig kort. Putte: Jajamen jag ska ner till Chamonix igen, träffa jag dig förra året? "Bor" på South bar från och med 3:e jan. Ace: Välformulerat inlägg! -applåder- Vill dock informera dig om att nej, jag är inte upprörd, sårad och förbannad, det krävs GANSKA mycket mer för att uppnå det. Sen det där med livserfarenheter. Det jag menar är att jag har andra intressen, uppväxt, social situation än du har och därför andra erfarenheter och ser saker och ting på ett annat sätt. Till exempel: Var med i 2 bilolyckor med 3 veckors mellanrum där jag voltade 3 varv av motovägen i 110 knyck och sedan blev påkörd bakifrån och fick whiplash. Går nu sjukskriven och till sjukgymnast 2 ggr i veckan eftersom jag inte kan jobba ihop pengar för att klara en säsong till. Bara en sådan enkelt sak får mig att se på saker och ting på ett annat sätt. Det var SÅ jag menade med livserfarenheter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp