Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 58169" data-attributes="member: 13851"><p>Det här blir ju roligare och roligare.</p><p>Ungefär som att starta ett slagamål och gå åt sidan och titta på.</p><p>Av den stora mängden svar har jag förstått att få hajat huvudfrågan.</p><p>Skall förtydliga mej.</p><p>Läs nu det här flera gånger ni som inte hajat.....</p><p>Hur kommer det sej att riktig information, ge och ta, får mindre utrymme än skitsnack?????</p><p>Det var huvudsyftet med min startfråga.</p><p>------------</p><p>I franska alperna runt Tignes Val Disere är för närvarande snöläget bra över 2000 m och turåkningen bra på gräsbevuxna sydsidor. Det fick jag från en säker källa igår. Det är ingen ploj utan sanning.</p><p>Det är vad jag menar bra information.</p><p></p><p>Frågor som hur och var man blir full gratis på snabbaste sätt som någon frågade för inte så länge sen är för mej och jag tror dom flesta ointressant.</p><p> </p><p>För att hitta på nåt nytt är kanske är dags att årligen utse den som lyckats samla mest stilpoäng i dumhet och svammel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 58169, member: 13851"] Det här blir ju roligare och roligare. Ungefär som att starta ett slagamål och gå åt sidan och titta på. Av den stora mängden svar har jag förstått att få hajat huvudfrågan. Skall förtydliga mej. Läs nu det här flera gånger ni som inte hajat..... Hur kommer det sej att riktig information, ge och ta, får mindre utrymme än skitsnack????? Det var huvudsyftet med min startfråga. ------------ I franska alperna runt Tignes Val Disere är för närvarande snöläget bra över 2000 m och turåkningen bra på gräsbevuxna sydsidor. Det fick jag från en säker källa igår. Det är ingen ploj utan sanning. Det är vad jag menar bra information. Frågor som hur och var man blir full gratis på snabbaste sätt som någon frågade för inte så länge sen är för mej och jag tror dom flesta ointressant. För att hitta på nåt nytt är kanske är dags att årligen utse den som lyckats samla mest stilpoäng i dumhet och svammel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp