Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 58179" data-attributes="member: 28793"><p>Marcus: Jag förstår fortfarande inte varför du ska dra in könsord och grova förolämpningar så fort du stör dig på något. Folk som kallar min morsa för fnask spöar jag upp. det är en punkt där. </p><p></p><p>Det går inte att göra sånt över internet, men dra inte in min familj i en diskussion! Det är en bra bit över gränsen för godtyckligt ok.</p><p></p><p>Vad gäller marknadsföring så har jag jobbat med det vid flera tillfällen, både tagit fram större kampanjer och jobbat med målgruppsbestämmningar.</p><p>Jag har varit VD i två olika bolag under ca fem års tid.</p><p>Jag har varit sponsrad vid några olika tillfällen under min karriär, dock inte som helproffs utan mer med utrustning och vissa reskostnader mm.</p><p>Jag är per def. även VD nu, men då jag inte har några anställda i mitt nuvarande bolag så räknar jag inte in det.</p><p></p><p>Du behöver jobba VÄLDIGT mycket på sättet du hanterar människor. Det är stor skillnad på att säga att någon är dålig på att åka skidor respektive att kalla någons mor för prostituerad.</p><p></p><p>Fram till att jag fått en ursäkt från dig så existerar du inte längre i min freeride-värld.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 58179, member: 28793"] Marcus: Jag förstår fortfarande inte varför du ska dra in könsord och grova förolämpningar så fort du stör dig på något. Folk som kallar min morsa för fnask spöar jag upp. det är en punkt där. Det går inte att göra sånt över internet, men dra inte in min familj i en diskussion! Det är en bra bit över gränsen för godtyckligt ok. Vad gäller marknadsföring så har jag jobbat med det vid flera tillfällen, både tagit fram större kampanjer och jobbat med målgruppsbestämmningar. Jag har varit VD i två olika bolag under ca fem års tid. Jag har varit sponsrad vid några olika tillfällen under min karriär, dock inte som helproffs utan mer med utrustning och vissa reskostnader mm. Jag är per def. även VD nu, men då jag inte har några anställda i mitt nuvarande bolag så räknar jag inte in det. Du behöver jobba VÄLDIGT mycket på sättet du hanterar människor. Det är stor skillnad på att säga att någon är dålig på att åka skidor respektive att kalla någons mor för prostituerad. Fram till att jag fått en ursäkt från dig så existerar du inte längre i min freeride-värld. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp