Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 58181" data-attributes="member: 28432"><p>PUTTE:</p><p>Att behandla folk rätt,det kan jag!! Förutsett att dom inte kommer och är otrevliga,spydiga och nedlåtande som du har varit under hela detta inlägg!! Det jag skrev var ett väldigt gammalt skämt om ett smeknamn, det borde ju du veta som har perspektiv och är grundligt lärd!!(att det var ett skämt). Men när ska du be oss andra om förlåtelse?? För du är inte mild i dina påhopp!! Så kan du nu svara på min fråga som lyder: Vad skrev jag i mina två första inlägg som var kränkande mot dig eller någon annan på fr?? Men som du sa, "fram tills jag får en ursäkt från dig så existerar du inte längre i min freeride-värld" !! Det kanske är bra om det blir så!! För då slipper jag/alla ditt eviga gnatande om ovidkommande ting som inte rör det vi pratar om..</p><p>Men eftersom jag är en god kille/man så ber jag om ursäkt för missförståndet!!!NÖJD???</p><p>Peace på er alla!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 58181, member: 28432"] PUTTE: Att behandla folk rätt,det kan jag!! Förutsett att dom inte kommer och är otrevliga,spydiga och nedlåtande som du har varit under hela detta inlägg!! Det jag skrev var ett väldigt gammalt skämt om ett smeknamn, det borde ju du veta som har perspektiv och är grundligt lärd!!(att det var ett skämt). Men när ska du be oss andra om förlåtelse?? För du är inte mild i dina påhopp!! Så kan du nu svara på min fråga som lyder: Vad skrev jag i mina två första inlägg som var kränkande mot dig eller någon annan på fr?? Men som du sa, "fram tills jag får en ursäkt från dig så existerar du inte längre i min freeride-värld" !! Det kanske är bra om det blir så!! För då slipper jag/alla ditt eviga gnatande om ovidkommande ting som inte rör det vi pratar om.. Men eftersom jag är en god kille/man så ber jag om ursäkt för missförståndet!!!NÖJD??? Peace på er alla!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp