Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zakarias" data-source="post: 58187" data-attributes="member: 36378"><p>Hej alla. nu har jag läst allt ( tog ett tag) och har kommit fram till en eller två anledningar till att det är mer skit trådar på detta forum än vad man skulle vilja ha.</p><p></p><p> Många här vill diskutera den ädla sporten skidåkning, ge tips å trix och dela med sig av sina erfarenheter i allmänhet. Har jag förståt det rätt där??</p><p>Men hur tror ni att en "vanlig skidåkare" ens skulle komma på tanken att våga ställa en fråga på detta forum: Vad jag menar är att om någon ställer en ( enligt vissa här) basic fråga här så blir han/hon genast påhoppad utav nån j*vla beservizzer. </p><p>Jag menar ingen vill känna sig som en idiot. Såg en tråd som handlade om vallning och frågan löd "vad kostar det att valla och slipa skidor i Tandådalen". </p><p></p><p>ALLA SVAR: GÖR DET SJÄLV!! Va killen frågade en enkel fråga, (men vissa måste tydligen hävda sig och alltid visa hur enormt insatta dom är i skidvärlden) och dom fyra första inläggen var samtliga med undertonen " om du är en äkta skier så gör du det själv".</p><p>Jag drar självklart inte alla över en kam, det finns många här som är hjälpande själar när det kommer till sådana inlägg. </p><p>Men om vi vill ha mer seriösa diskutioner så kanske man ska tänka på att inte dumförklara var man som gör en tråd under ens egen kompetens, utan hjälp till istället eller H*LL K*ÄFT. </p><p></p><p>Och nej jag menar inte att allt behöver vara så seriöst, eller ens relevant. Men man kan vara lite ödmjuk, även om man är störst, bäst och vackrast..</p><p></p><p>Akta så att inte armen hoppar ur led, medans ni försöker dunka er i ryggen.. </p><p></p><p>ha d.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zakarias, post: 58187, member: 36378"] Hej alla. nu har jag läst allt ( tog ett tag) och har kommit fram till en eller två anledningar till att det är mer skit trådar på detta forum än vad man skulle vilja ha. Många här vill diskutera den ädla sporten skidåkning, ge tips å trix och dela med sig av sina erfarenheter i allmänhet. Har jag förståt det rätt där?? Men hur tror ni att en "vanlig skidåkare" ens skulle komma på tanken att våga ställa en fråga på detta forum: Vad jag menar är att om någon ställer en ( enligt vissa här) basic fråga här så blir han/hon genast påhoppad utav nån j*vla beservizzer. Jag menar ingen vill känna sig som en idiot. Såg en tråd som handlade om vallning och frågan löd "vad kostar det att valla och slipa skidor i Tandådalen". ALLA SVAR: GÖR DET SJÄLV!! Va killen frågade en enkel fråga, (men vissa måste tydligen hävda sig och alltid visa hur enormt insatta dom är i skidvärlden) och dom fyra första inläggen var samtliga med undertonen " om du är en äkta skier så gör du det själv". Jag drar självklart inte alla över en kam, det finns många här som är hjälpande själar när det kommer till sådana inlägg. Men om vi vill ha mer seriösa diskutioner så kanske man ska tänka på att inte dumförklara var man som gör en tråd under ens egen kompetens, utan hjälp till istället eller H*LL K*ÄFT. Och nej jag menar inte att allt behöver vara så seriöst, eller ens relevant. Men man kan vara lite ödmjuk, även om man är störst, bäst och vackrast.. Akta så att inte armen hoppar ur led, medans ni försöker dunka er i ryggen.. ha d. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp