Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 58188" data-attributes="member: 28793"><p>Marcus: Jag tänker knappast sitta och försvara mina handlingar inför dig. Men när jag kallar dig namn så håller jag mig till dig och ingen runtomkring. Ursäkt accepteras. Du behöver inte be om ursäkt för något annat, jag utgår ifrån att du inte vet bättre. "alla med humor" - fan vet om du har en aning om vad humor är? Att skratta på andras bekostnad? Att inte visa hänsyn och gapa högljutt och skriva peace längst ner på varje inlägg? Tveksam om vi har samma humor!</p><p></p><p>Dave: Fan vet, men några vändor till "brottsplatsen" lär det väl bli iår också... Det är det fina med cham, "fiskarna blir bara större för varje år". Spyan, nytt smeknamn på Southbar? SB fanns ju inte när jag ägnade mer tid därnere, rätt nytt om jag inte missminner mig? Svenskägt dessutom om jag inte missat något helt... Bra kanske man inte blir utkastad bara för att man är på fyllan därinne då. Fransoserna har ju lite underliga ideér ibland om det där med barer och drickande... hmmm... kan ju ge dig en lektion i ybklighet också, så kanske man kan få en tillbaka i ödmjukhet?</p><p></p><p>Xtrem: Bra sagt, men, ibland går det ju bara inte att hålla käften... </p><p></p><p>Jag har inga problem med att visa folk som är tjugo, eller under, respekt för att dom är duktiga, men det är ytterst få som visar mig hur duktiga dom är genom att skriva hur bra dom är i ett forum på internet!</p><p></p><p>Som dave Spruce skrev, vi kan väl ljuga om det i baren istället, ni får dricka vatten om ni vill! Så kan vi ta några åk ihop dagen efter! Jag kan bjuda på ett gapskratt genom att ge mig ut i nåt bigjump också! ... </p><p></p><p>ooooovver and ooout (blev det bra pryot... väldigt mycket allvar där, men jag kände mig lite allvarlig och dämpad, kan ha med regnet att göra...)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 58188, member: 28793"] Marcus: Jag tänker knappast sitta och försvara mina handlingar inför dig. Men när jag kallar dig namn så håller jag mig till dig och ingen runtomkring. Ursäkt accepteras. Du behöver inte be om ursäkt för något annat, jag utgår ifrån att du inte vet bättre. "alla med humor" - fan vet om du har en aning om vad humor är? Att skratta på andras bekostnad? Att inte visa hänsyn och gapa högljutt och skriva peace längst ner på varje inlägg? Tveksam om vi har samma humor! Dave: Fan vet, men några vändor till "brottsplatsen" lär det väl bli iår också... Det är det fina med cham, "fiskarna blir bara större för varje år". Spyan, nytt smeknamn på Southbar? SB fanns ju inte när jag ägnade mer tid därnere, rätt nytt om jag inte missminner mig? Svenskägt dessutom om jag inte missat något helt... Bra kanske man inte blir utkastad bara för att man är på fyllan därinne då. Fransoserna har ju lite underliga ideér ibland om det där med barer och drickande... hmmm... kan ju ge dig en lektion i ybklighet också, så kanske man kan få en tillbaka i ödmjukhet? Xtrem: Bra sagt, men, ibland går det ju bara inte att hålla käften... Jag har inga problem med att visa folk som är tjugo, eller under, respekt för att dom är duktiga, men det är ytterst få som visar mig hur duktiga dom är genom att skriva hur bra dom är i ett forum på internet! Som dave Spruce skrev, vi kan väl ljuga om det i baren istället, ni får dricka vatten om ni vill! Så kan vi ta några åk ihop dagen efter! Jag kan bjuda på ett gapskratt genom att ge mig ut i nåt bigjump också! ... ooooovver and ooout (blev det bra pryot... väldigt mycket allvar där, men jag kände mig lite allvarlig och dämpad, kan ha med regnet att göra...) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp