Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarcusAvila" data-source="post: 58192" data-attributes="member: 28432"><p>Putte: Vad får dig att tro att vi har ett behov att visa dig hur vi åker? Du tog ju själv upp att vi aldrig bevisar hur vår åkning är, men varför gör då inte du det? frågade jag!! Kära Putte, har du lust och definera vad en "översittare"/"sopa" är? För det känns lite som din uppfattning om vem som är det,är just DIN.. För jag tycker du är en sopa, medans dina "kompisar" nog inte håller med MIG!! Allt går att vrida på, jag kör med översittar fasoner och du kör med översittar fasoner!! Är vi båda sopor kan man ju fråga sig? För ingen av oss är nämnvärt mycket bättre moraliskt sett än den andre.. Du visar inte den mogenhet och pondus du själv pratar om!! Om man inte blandade in åldrarna och frågade en psykolog så skulle denne garanterat inte ge dina inlägg någon favör i mogenhet och ödmjukhet.. Vi två skulle nog hamna i samma kategori "inläggare"..Vad får du som är i 30års åldern ut av att sitta framför en skärm och bete dig som en idiot? Den frågan går att ställa till mig också och jag kommer svara på den nu!! Jag har inget bättre för mig, bor nämligen i en liten skithåla som inte ens har en riktig kiosk och än mindre några aktiviteter förutom skidåkning.. Men backarna stänger 15.00 så när mina lektioner är slut så kan jag inte åka ändå.. Det kallas dötid..Och dötid vill man slå bort så då är jag med i meningslösa debatter som får tiden att gå..En liten pik också!!Meningslösa debatter som putte alltid figurerar i!! Min ålder kanske har med mina inlägg att göra men vad har du Putte att skylla dina dumma inlägg på???</p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarcusAvila, post: 58192, member: 28432"] Putte: Vad får dig att tro att vi har ett behov att visa dig hur vi åker? Du tog ju själv upp att vi aldrig bevisar hur vår åkning är, men varför gör då inte du det? frågade jag!! Kära Putte, har du lust och definera vad en "översittare"/"sopa" är? För det känns lite som din uppfattning om vem som är det,är just DIN.. För jag tycker du är en sopa, medans dina "kompisar" nog inte håller med MIG!! Allt går att vrida på, jag kör med översittar fasoner och du kör med översittar fasoner!! Är vi båda sopor kan man ju fråga sig? För ingen av oss är nämnvärt mycket bättre moraliskt sett än den andre.. Du visar inte den mogenhet och pondus du själv pratar om!! Om man inte blandade in åldrarna och frågade en psykolog så skulle denne garanterat inte ge dina inlägg någon favör i mogenhet och ödmjukhet.. Vi två skulle nog hamna i samma kategori "inläggare"..Vad får du som är i 30års åldern ut av att sitta framför en skärm och bete dig som en idiot? Den frågan går att ställa till mig också och jag kommer svara på den nu!! Jag har inget bättre för mig, bor nämligen i en liten skithåla som inte ens har en riktig kiosk och än mindre några aktiviteter förutom skidåkning.. Men backarna stänger 15.00 så när mina lektioner är slut så kan jag inte åka ändå.. Det kallas dötid..Och dötid vill man slå bort så då är jag med i meningslösa debatter som får tiden att gå..En liten pik också!!Meningslösa debatter som putte alltid figurerar i!! Min ålder kanske har med mina inlägg att göra men vad har du Putte att skylla dina dumma inlägg på??? Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
oseriöst
Tillbaka
Topp