Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österike,Sölden,ischgl V.8 någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bengtzzn" data-source="post: 512424" data-attributes="member: 90810"><p>Äntligen någon som svarar haha!</p><p></p><p>Men det låter perfekt ju jag ! Jag kommer ha 18-leg med mig så några kvällar ute förväntar jag mig.</p><p>Jag var i Sölden för 2år sen och hann då inte explotera några barer/disco men detta finns det överallt i alla skidorter i vilket fall som.Så det ska det finnas i sölden också!</p><p></p><p>Well, första gången jag stog på ett par skidor var 5-6år och sedan har det bara fortsatt med 1-2veckor per år. Jag bor i skåneland, men har ändå 15st veckors skidåkning på nacken skulle jag tro (70% på olika orter i österike). </p><p>Jag åker mesta dels offpist, skogsåkning är en favorit ! Men pisten är ju väl så lika bra skulle jag vilja säga. Är ingen Jibb kille direkt varför vet jag inte, det har helt enkelt inte blivit så genom åren har dock alltid åkt på twintip skidor... Som åkare skulle jag väl klassa mig som en mer än medelgod åkare ! är med på det mesta och klarar det mesta.</p><p></p><p>Så berätta lite om dig och din kompis hur är ni som skidåkare ?</p><p>Ni har kanske msn eller facebook ?</p><p></p><p>PZ</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bengtzzn, post: 512424, member: 90810"] Äntligen någon som svarar haha! Men det låter perfekt ju jag ! Jag kommer ha 18-leg med mig så några kvällar ute förväntar jag mig. Jag var i Sölden för 2år sen och hann då inte explotera några barer/disco men detta finns det överallt i alla skidorter i vilket fall som.Så det ska det finnas i sölden också! Well, första gången jag stog på ett par skidor var 5-6år och sedan har det bara fortsatt med 1-2veckor per år. Jag bor i skåneland, men har ändå 15st veckors skidåkning på nacken skulle jag tro (70% på olika orter i österike). Jag åker mesta dels offpist, skogsåkning är en favorit ! Men pisten är ju väl så lika bra skulle jag vilja säga. Är ingen Jibb kille direkt varför vet jag inte, det har helt enkelt inte blivit så genom åren har dock alltid åkt på twintip skidor... Som åkare skulle jag väl klassa mig som en mer än medelgod åkare ! är med på det mesta och klarar det mesta. Så berätta lite om dig och din kompis hur är ni som skidåkare ? Ni har kanske msn eller facebook ? PZ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österike,Sölden,ischgl V.8 någon?
Tillbaka
Topp