ÖSTERIKE ? tips på ställen.

Fillez

Ny medlem
ÖSTERIKE ? tips på ställen.
Jag ska till österike imorgon och är det någon som vet om det kommer dumpa något de följande veckorna ? lite svårt att se på förtid. Men sen om jag inte ivll åka till St.Anton som varenda svensk och vill hitta grym åkning ändå där det finns rikligt med snö och kanske några repor kvar sen senaste snöfall vart ska jag åka då ? vill också ha tips på Italien eftersom Cortina ligger på bilavstånd och jag har bil. Vore hel hyggligt om ni kunde ge nå tips, några som kanske varit där iår och åkt och vet att där finns det lite snö kvar etc. alla tips som kan ges tas till godo emot :)

Tack på förhand, hälsningar filip.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp