Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ÖSTERIKE - tips ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fillez" data-source="post: 149818" data-attributes="member: 34901"><p>Jag ska till österike imorgon och är det någon som vet om det kommer dumpa något de följande veckorna ? lite svårt att se på förtid. Men sen om jag inte ivll åka till St.Anton som varenda svensk och vill hitta grym åkning ändå där det finns rikligt med snö och kanske några repor kvar sen senaste snöfall vart ska jag åka då ? vill också ha tips på Italien eftersom Cortina ligger på bilavstånd och jag har bil. Vore hel hyggligt om ni kunde ge nå tips, några som kanske varit där iår och åkt och vet att där finns det lite snö kvar etc. alla tips som kan ges tas till godo emot <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Tack på förhand, hälsningar filip.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fillez, post: 149818, member: 34901"] Jag ska till österike imorgon och är det någon som vet om det kommer dumpa något de följande veckorna ? lite svårt att se på förtid. Men sen om jag inte ivll åka till St.Anton som varenda svensk och vill hitta grym åkning ändå där det finns rikligt med snö och kanske några repor kvar sen senaste snöfall vart ska jag åka då ? vill också ha tips på Italien eftersom Cortina ligger på bilavstånd och jag har bil. Vore hel hyggligt om ni kunde ge nå tips, några som kanske varit där iår och åkt och vet att där finns det lite snö kvar etc. alla tips som kan ges tas till godo emot :) Tack på förhand, hälsningar filip. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
ÖSTERIKE - tips ?
Tillbaka
Topp