Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Österrike 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pele0000" data-source="post: 1010744" data-attributes="member: 142336"><p>Liten update. "Snöar" in mig mer och mer på BG än St.Anton. Men hållit på med boende i St.Anton och tröttnar mer och mer på dryga husägare och vilka ockerpriser det tar. Hade varit bättre som i Åre där de bombar in våningssängar men så verkar inte riktigt vara fallet trots att St.Anton är dit jag helst vill.</p><p></p><p>Så nu kommer jag nog bila ner till BG och köra den bartenderkursen där under November för att ha något skoj att göra och under tiden fixa boende. Gärna så stort som möjligt så man blir så många som möjligt. Bra mycket roligare då. Känns som att dra till St.Anton i december är lite sent ute för boende men kanske har fel där. Vill gärna hamna så centralt som möjligt och St.Anton är egentligen förstahandsvalet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pele0000, post: 1010744, member: 142336"] Liten update. "Snöar" in mig mer och mer på BG än St.Anton. Men hållit på med boende i St.Anton och tröttnar mer och mer på dryga husägare och vilka ockerpriser det tar. Hade varit bättre som i Åre där de bombar in våningssängar men så verkar inte riktigt vara fallet trots att St.Anton är dit jag helst vill. Så nu kommer jag nog bila ner till BG och köra den bartenderkursen där under November för att ha något skoj att göra och under tiden fixa boende. Gärna så stort som möjligt så man blir så många som möjligt. Bra mycket roligare då. Känns som att dra till St.Anton i december är lite sent ute för boende men kanske har fel där. Vill gärna hamna så centralt som möjligt och St.Anton är egentligen förstahandsvalet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Österrike 13/14
Tillbaka
Topp