Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Österrike 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klenning" data-source="post: 1018709" data-attributes="member: 63251"><p>Bad Gastein</p><p>Tjena allihopa, skall tycka till lite om BG eftersom jag bor här....det finns ett jättebra bummarkollektiv och bra med jobb. Boende är vad jag vet av tidigare erfarenheter ifrån Frankrike relativt prisvärt och framförallt med bra läge! Angående åkningen är BG totalt underskattat och då har jag varit i Cham, La Grave, Trois Valley, Val di Mezdis, St.Anton osv... det finns mycket teknisk åkning utan att behöva hajka men det finns ännu mer om man är beredd att gå lite och då behövs det inte klätterutrustning! Det som är bäst dock är att man inte behöver slåss om pudret och att stämningen är chill så att även nybörjare kommer till skott!</p><p>Hör gärna av er om ni vill veta mer om jobb, boende osv....</p><p>// Klenning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klenning, post: 1018709, member: 63251"] Bad Gastein Tjena allihopa, skall tycka till lite om BG eftersom jag bor här....det finns ett jättebra bummarkollektiv och bra med jobb. Boende är vad jag vet av tidigare erfarenheter ifrån Frankrike relativt prisvärt och framförallt med bra läge! Angående åkningen är BG totalt underskattat och då har jag varit i Cham, La Grave, Trois Valley, Val di Mezdis, St.Anton osv... det finns mycket teknisk åkning utan att behöva hajka men det finns ännu mer om man är beredd att gå lite och då behövs det inte klätterutrustning! Det som är bäst dock är att man inte behöver slåss om pudret och att stämningen är chill så att även nybörjare kommer till skott! Hör gärna av er om ni vill veta mer om jobb, boende osv.... // Klenning [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Österrike 13/14
Tillbaka
Topp