Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Österrike eller!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dexter" data-source="post: 32897" data-attributes="member: 29781"><p>Tjenare alla goa gubbar och gummor som ska ner till alperna.</p><p>Det börjar dra ihop sig nu, jag och mina två kumpaner drar till St.Anton den 3:e jan med buss och tåg från Munchen. Är det några andra som sticker samma datum? Vi ska bo på hotell en vecka för att försöka fixa ett mer permanent boende, hoppas nu detta går vägen. Är det någon som har några indianknep att dela med sig av så är dom välkomna.</p><p></p><p>/Dexter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dexter, post: 32897, member: 29781"] Tjenare alla goa gubbar och gummor som ska ner till alperna. Det börjar dra ihop sig nu, jag och mina två kumpaner drar till St.Anton den 3:e jan med buss och tåg från Munchen. Är det några andra som sticker samma datum? Vi ska bo på hotell en vecka för att försöka fixa ett mer permanent boende, hoppas nu detta går vägen. Är det någon som har några indianknep att dela med sig av så är dom välkomna. /Dexter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Österrike eller!
Tillbaka
Topp