Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österrike - Mayrhofen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JON4S" data-source="post: 128801" data-attributes="member: 30964"><p>Kul! </p><p></p><p>Jag ska också ner, själv. Boende o jobb fixat. Das kickt voll rein!</p><p></p><p>Har heller inte bestämt mig angående resan. Försöker snoka rätt på nån schysst lastbilsschaufför, som vill ha sällskap. Lastbil + tåg borde ju inte vara helt omöjligt att kombinera. Har åkt tåg till Österrike tidigare vintrar, fast det är lite långtåkigt mellan köpenhamn och München.</p><p></p><p>Fick lön idag! Vilken dag! Fan va gött.</p><p></p><p>Jaaaaaaa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JON4S, post: 128801, member: 30964"] Kul! Jag ska också ner, själv. Boende o jobb fixat. Das kickt voll rein! Har heller inte bestämt mig angående resan. Försöker snoka rätt på nån schysst lastbilsschaufför, som vill ha sällskap. Lastbil + tåg borde ju inte vara helt omöjligt att kombinera. Har åkt tåg till Österrike tidigare vintrar, fast det är lite långtåkigt mellan köpenhamn och München. Fick lön idag! Vilken dag! Fan va gött. Jaaaaaaa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österrike - Mayrhofen
Tillbaka
Topp