Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österrike över nyår med husbil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="k0ck3n" data-source="post: 1306152" data-attributes="member: 164706"><p>Vi var nere i Bad Gestein förra V7 och iår vill vi åka tillbaka igen, trots att det var blött och vårvärme när vi var nere i vintras. </p><p></p><p>Iår passar det bäst över nyår, så jag funderar på om nån har tips på bra ort att åka till? </p><p></p><p>Vi är 4 I familjen som åker på bra nivå, vi vill ta husbilen ner, så gott om man slipper kedjor till orten. Sen vill vi ha mycket och bra åkning från jul till trettondagen ungefär. Och en bra camping med nära anslutning till skidbuss är ett krav med. </p><p></p><p>Bra restauranger i backen är bra, nattliv o restauranger i byn spelar ingen direkt roll. </p><p></p><p>De jag tittar närmare på nu är :</p><p>Sölden</p><p>Zell am see</p><p>Mayrhofen</p><p></p><p>Nån som har lite tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="k0ck3n, post: 1306152, member: 164706"] Vi var nere i Bad Gestein förra V7 och iår vill vi åka tillbaka igen, trots att det var blött och vårvärme när vi var nere i vintras. Iår passar det bäst över nyår, så jag funderar på om nån har tips på bra ort att åka till? Vi är 4 I familjen som åker på bra nivå, vi vill ta husbilen ner, så gott om man slipper kedjor till orten. Sen vill vi ha mycket och bra åkning från jul till trettondagen ungefär. Och en bra camping med nära anslutning till skidbuss är ett krav med. Bra restauranger i backen är bra, nattliv o restauranger i byn spelar ingen direkt roll. De jag tittar närmare på nu är : Sölden Zell am see Mayrhofen Nån som har lite tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österrike över nyår med husbil
Tillbaka
Topp