Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österrike - Var är the place to be?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kalle188" data-source="post: 1051032" data-attributes="member: 58722"><p>St anton och Ischgel tycker jag har bäst fest och apres ski i Österrike, finns inget som har bredden på festen eller mängden! Mayerhofen, Sölden bra skidåkning och bra fest. Bad Gastein är ju alpernas Åre men om man gillar det "svenska sättet" så finns det ju faktikst bra skidåkning där med. Saalbach är som nämnt ovan lite sent att satsa på, men om ni har bil finns ju tex salsburger super ski card så då finns ju flera orter att välja på och bland dem kan jag rekommendera Obertauern vilket sägs vara Österrikes snösäkraste ski ort. Vilket även tror det eller ej har väldigt bra fest tack vare att fest folk från München och Salzburg åker ditt. Orten har nog bäst afterski i Österrike eller har jag alltid tur där?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kalle188, post: 1051032, member: 58722"] St anton och Ischgel tycker jag har bäst fest och apres ski i Österrike, finns inget som har bredden på festen eller mängden! Mayerhofen, Sölden bra skidåkning och bra fest. Bad Gastein är ju alpernas Åre men om man gillar det "svenska sättet" så finns det ju faktikst bra skidåkning där med. Saalbach är som nämnt ovan lite sent att satsa på, men om ni har bil finns ju tex salsburger super ski card så då finns ju flera orter att välja på och bland dem kan jag rekommendera Obertauern vilket sägs vara Österrikes snösäkraste ski ort. Vilket även tror det eller ej har väldigt bra fest tack vare att fest folk från München och Salzburg åker ditt. Orten har nog bäst afterski i Österrike eller har jag alltid tur där? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österrike - Var är the place to be?
Tillbaka
Topp