Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österrike? Vart ska jag ta vägen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="imladris" data-source="post: 94194" data-attributes="member: 45879"><p>Hej!</p><p></p><p>Har blivit erbjuden jobb i Österrike.</p><p>Både i Altenmarkt och Klösterle.</p><p>Vet dock inte riktigt vart jag ska ta vägen.</p><p>Kan någon tipsa mig hur det ser ut på d olika ställen i form av skidåkning och andra fritidsaktiviteter, samt chans att hitta kompisar.</p><p>Hur ser det ut i områden runt omkring, finns det bra kommunkation mellan skidorterna?</p><p>Hade varit rätt kul om man kunde variera sin skidåkning mellan flera orter...</p><p></p><p>/Maria</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="imladris, post: 94194, member: 45879"] Hej! Har blivit erbjuden jobb i Österrike. Både i Altenmarkt och Klösterle. Vet dock inte riktigt vart jag ska ta vägen. Kan någon tipsa mig hur det ser ut på d olika ställen i form av skidåkning och andra fritidsaktiviteter, samt chans att hitta kompisar. Hur ser det ut i områden runt omkring, finns det bra kommunkation mellan skidorterna? Hade varit rätt kul om man kunde variera sin skidåkning mellan flera orter... /Maria [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Österrike? Vart ska jag ta vägen?
Tillbaka
Topp