Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Österrike vs Sverige: Var är det billigast?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NTB" data-source="post: 20840" data-attributes="member: 14137"><p>Jag pluggade i österrike 99/00, förbannat roligt. Jag köpte ett par Head super cross ti med bindning + platta för 3000 sek där nere (kostar nog nästan det dubbla här i sverige). Om du bor i en större stad som Linz, Graz, Insbruck osv så är det inga problem att hitta vad man vill ha till mycket bra priser även om kronan är svagare nu än när jag var där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NTB, post: 20840, member: 14137"] Jag pluggade i österrike 99/00, förbannat roligt. Jag köpte ett par Head super cross ti med bindning + platta för 3000 sek där nere (kostar nog nästan det dubbla här i sverige). Om du bor i en större stad som Linz, Graz, Insbruck osv så är det inga problem att hitta vad man vill ha till mycket bra priser även om kronan är svagare nu än när jag var där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Österrike vs Sverige: Var är det billigast?
Tillbaka
Topp