Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Österrikiska papper
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ninjavisst" data-source="post: 184099" data-attributes="member: 52917"><p>Bankkonto kostar c:a 300-400 SEK att starta, dock verkade vissa arbetsgivare föredra detta istället för att betala ut degen cash, även om du kan kräva detta. Kontantkort finns det många av, rätt dyrt att ringa med. Fördel om många har samma operatör då det blir billigare. Var som LemmeL i St Anton där man registrerade sig mitt i byn, stort glashus vill jag minnas. </p><p>Rätt bra att arbeta lagenligt eftersom då ingår all sjukvård och tandvård, bara traska dit och sätta som som drop-in. Åkte själv på öroninflammation och tandvärk, kostade inte en nickel på sjukan.</p><p></p><p>Alla som ska göra en säsong första gången blir ofta nervösa, lite kissnödiga och hispiga. Men lugn! Så länge ni inte bryter benen så kommer allt gå geschwindt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ninjavisst, post: 184099, member: 52917"] Bankkonto kostar c:a 300-400 SEK att starta, dock verkade vissa arbetsgivare föredra detta istället för att betala ut degen cash, även om du kan kräva detta. Kontantkort finns det många av, rätt dyrt att ringa med. Fördel om många har samma operatör då det blir billigare. Var som LemmeL i St Anton där man registrerade sig mitt i byn, stort glashus vill jag minnas. Rätt bra att arbeta lagenligt eftersom då ingår all sjukvård och tandvård, bara traska dit och sätta som som drop-in. Åkte själv på öroninflammation och tandvärk, kostade inte en nickel på sjukan. Alla som ska göra en säsong första gången blir ofta nervösa, lite kissnödiga och hispiga. Men lugn! Så länge ni inte bryter benen så kommer allt gå geschwindt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Österrikiska papper
Tillbaka
Topp