Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Osthang
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrikwestlund" data-source="post: 1199694" data-attributes="member: 171059"><p>Hej, jag brukar åka i Osthang i Ramundberget och ett av mina favorit åk är Grytan. Men jag har hört talas om att det finns något som heter la puta eller så hette det laffa luffa som är som en korridor </p><p>ungefär vid grytan med jag vet inte exakt men om någon har kört där så vore det roligt att veta var det är.</p><p>Men om ni vet om mer roliga åk vid Osthang så är det bara att skriva här</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrikwestlund, post: 1199694, member: 171059"] Hej, jag brukar åka i Osthang i Ramundberget och ett av mina favorit åk är Grytan. Men jag har hört talas om att det finns något som heter la puta eller så hette det laffa luffa som är som en korridor ungefär vid grytan med jag vet inte exakt men om någon har kört där så vore det roligt att veta var det är. Men om ni vet om mer roliga åk vid Osthang så är det bara att skriva här [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Osthang
Tillbaka
Topp