Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Outfit-tråden 13/14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1016216" data-attributes="member: 77701"><p>Åh, nu blev jag glad! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Med tanke på att min stackars älskade jacka befinner sig i ett stadie av ostoppbart sönderfallande kommer jag förmodligen inte ha nedanstående outfit hela den kommande vintern, men såhär klär jag mig för tillfället. Är det varmt byts jackan ut mot en blå luvtröja som det står Val Thorens på, eller en svart Armadahoodie.</p><p></p><p>Vart jag kommer hänga i vinter är än så länge ganska oklart, men det är högst troligt att jag dyker upp på skidtestarhelgerna, och i valfri Stockholmsbacke. I övrigt får tiden utvisa men jag hoppas på diverse alper.</p><p>Hälsa gärna om ni ser mig, jag gillar att träffa folk :D</p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=123525" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/9ba765bc0ad2162f983933b3fa154d63.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1016216, member: 77701"] Åh, nu blev jag glad! :) Med tanke på att min stackars älskade jacka befinner sig i ett stadie av ostoppbart sönderfallande kommer jag förmodligen inte ha nedanstående outfit hela den kommande vintern, men såhär klär jag mig för tillfället. Är det varmt byts jackan ut mot en blå luvtröja som det står Val Thorens på, eller en svart Armadahoodie. Vart jag kommer hänga i vinter är än så länge ganska oklart, men det är högst troligt att jag dyker upp på skidtestarhelgerna, och i valfri Stockholmsbacke. I övrigt får tiden utvisa men jag hoppas på diverse alper. Hälsa gärna om ni ser mig, jag gillar att träffa folk :D [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=123525][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/9ba765bc0ad2162f983933b3fa154d63.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Outfit-tråden 13/14
Tillbaka
Topp