Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Outlaw NTN - bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lmk30" data-source="post: 1071663" data-attributes="member: 50635"><p>Har provat, sjukt nöjd! Tyvärr bara provat en kortis i pist men sjukt imponerad av det jämna flexet framåt (mycket jämnare än ntn freeride) tillsammans med total vridstyvhet i sidan. Går precis som med hammerheadbindningen att justera fjäderns hårdhet. Kändes extremt stabila samtidigt som teliskänslan inte försvann. </p><p></p><p>På minussidan är att de inte löser ut. Jag tyckte också att mekanismen för att få av bindningen var ngt meckig men det kan nog blir bättre när man vant sig. </p><p>Överlag fick jag ett mycket bra intryck av den!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lmk30, post: 1071663, member: 50635"] Har provat, sjukt nöjd! Tyvärr bara provat en kortis i pist men sjukt imponerad av det jämna flexet framåt (mycket jämnare än ntn freeride) tillsammans med total vridstyvhet i sidan. Går precis som med hammerheadbindningen att justera fjäderns hårdhet. Kändes extremt stabila samtidigt som teliskänslan inte försvann. På minussidan är att de inte löser ut. Jag tyckte också att mekanismen för att få av bindningen var ngt meckig men det kan nog blir bättre när man vant sig. Överlag fick jag ett mycket bra intryck av den! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Outlaw NTN - bindning
Tillbaka
Topp