Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 813485" data-attributes="member: 12152"><p>Det som talar emot CoreUpt BTD är att den har ett spann som är väldigt högt. Faktiskt en av de högsta spannen som jag någonsin sett på ett par friåkningsskidor och jag undrar om det verkligen var menat att bli så högt. Jag är klart tveksam till den efter att ha butiksklämt den i veckan. Jag ser ingen anledning till att ha så pass mycket spann på en skida som ska användas till lössnöåkning. Tiprockern kompenserar säkert en del, men en platt skida utan tiprocker flyter nog nästan bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 813485, member: 12152"] Det som talar emot CoreUpt BTD är att den har ett spann som är väldigt högt. Faktiskt en av de högsta spannen som jag någonsin sett på ett par friåkningsskidor och jag undrar om det verkligen var menat att bli så högt. Jag är klart tveksam till den efter att ha butiksklämt den i veckan. Jag ser ingen anledning till att ha så pass mycket spann på en skida som ska användas till lössnöåkning. Tiprockern kompenserar säkert en del, men en platt skida utan tiprocker flyter nog nästan bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Tillbaka
Topp