Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeradical" data-source="post: 813679" data-attributes="member: 43763"><p>Jag har inte känt på någon av dom personligen men har en brorsa i gbg som pillat o flexat o han gillar ju WO:n både pga en bra flex och utseendet i stort.</p><p>Spannets nackdel är att skidan kan kännas stel och trögsvängd när det är mjukt?</p><p>Jag vill ha en lekfull rockerskida som tål hårda tag.</p><p>Har kollat på Line the 130 eller kanske ep pro som ska bli styvare till i år vad jag hört.</p><p>Har ni några förslag på vilka mått och vilken typ av rocker ni gillar/ ogillar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeradical, post: 813679, member: 43763"] Jag har inte känt på någon av dom personligen men har en brorsa i gbg som pillat o flexat o han gillar ju WO:n både pga en bra flex och utseendet i stort. Spannets nackdel är att skidan kan kännas stel och trögsvängd när det är mjukt? Jag vill ha en lekfull rockerskida som tål hårda tag. Har kollat på Line the 130 eller kanske ep pro som ska bli styvare till i år vad jag hört. Har ni några förslag på vilka mått och vilken typ av rocker ni gillar/ ogillar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Tillbaka
Topp