Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 813887" data-attributes="member: 37751"><p>Helt ärligt så varför inte köpa en skida med ovänd radie ala Lotus138, ARG, Powderboards eller Donner Party?! (osv.) </p><p></p><p>När jag åkte på ARGn var jag väldigt glad att midjan var den bredaste delen. </p><p>När nosen blir för bred blir det väldigt klumpigt. En smal nos och bred midja ger dessutom en betydligt lekfullare skida.. </p><p></p><p>Har du JJ så täcker den upp resten av tiden.. </p><p></p><p>Gillar Moments fyrkantiga spetsar, men WO ser ju bara helt förjävlig ut. </p><p>Känns som om skidspetsarna kommer haka i varandra typ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 813887, member: 37751"] Helt ärligt så varför inte köpa en skida med ovänd radie ala Lotus138, ARG, Powderboards eller Donner Party?! (osv.) När jag åkte på ARGn var jag väldigt glad att midjan var den bredaste delen. När nosen blir för bred blir det väldigt klumpigt. En smal nos och bred midja ger dessutom en betydligt lekfullare skida.. Har du JJ så täcker den upp resten av tiden.. Gillar Moments fyrkantiga spetsar, men WO ser ju bara helt förjävlig ut. Känns som om skidspetsarna kommer haka i varandra typ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Tillbaka
Topp