Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 813903" data-attributes="member: 32948"><p>Det är väl lite av en gråzon, men ska vi sätta munkavle på alla som jobbar inom branschen, har kontakter inom branschen eller får lite b-spons från nån leverantör så blir nog det här forumet ganska tyst och tråkigt. </p><p></p><p>Bättre att man klargör vad man pysslar med och får säga sin åsikt fritt, sen får väl folk bilda sig en egen uppfattning om vad som skrivs här.</p><p></p><p>Personligen bjuder jag gärna på information om det skidmärke jag företräder i de trådar det efterfrågas, men låter bli att direkt rekommendera människor att köpa "mina" produkter.</p><p></p><p>Om man aktivt börjar marknadsföra sitt skidmärke genom freerides forum tror jag att man skjuter sig själv i foten lite, det känns som att folk skulle börja lacka ur på ett sådant beteende, vilket gör det hela till en väldigt dålig idé att ens försöka...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 813903, member: 32948"] Det är väl lite av en gråzon, men ska vi sätta munkavle på alla som jobbar inom branschen, har kontakter inom branschen eller får lite b-spons från nån leverantör så blir nog det här forumet ganska tyst och tråkigt. Bättre att man klargör vad man pysslar med och får säga sin åsikt fritt, sen får väl folk bilda sig en egen uppfattning om vad som skrivs här. Personligen bjuder jag gärna på information om det skidmärke jag företräder i de trådar det efterfrågas, men låter bli att direkt rekommendera människor att köpa "mina" produkter. Om man aktivt börjar marknadsföra sitt skidmärke genom freerides forum tror jag att man skjuter sig själv i foten lite, det känns som att folk skulle börja lacka ur på ett sådant beteende, vilket gör det hela till en väldigt dålig idé att ens försöka... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Tillbaka
Topp