Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Officerider" data-source="post: 814305" data-attributes="member: 60009"><p>Ang. Coreupt "BTD" så testade jag förra årets.</p><p>Tyckte också att spannet såg väldigt högt ut.</p><p>Men när man väl fick skidorna på fötterna och började åka så var det inget man stördes av.</p><p>Spannet kanske får skidan att "greppa" bättre i snön?</p><p>Tyckte de funkade väldigt bra i all typ av snö. Pistat (alltså, inte optimala skidor men de funka), i uppåkt, stökig snö (kan det heta så?) gick de riktigt bra och i puder, ja då var den klockren! </p><p>Prismässigt så ligger ju Coreupts BTD väldigt bra!</p><p>Både på deras hemsida och i svenska butiker.</p><p></p><p>Ang. Coreupts "watch out" så blir jag tveksam. Har inte åkt på den, men nosen och tailen ser ju....väldigt fyrkantiga och breda ut. Det är en skida som jag definitvt skulle provåka innan ett köp.</p><p>De kanske är jättebra, vad vet jag, men vid en första blick... Nja.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Officerider, post: 814305, member: 60009"] Ang. Coreupt "BTD" så testade jag förra årets. Tyckte också att spannet såg väldigt högt ut. Men när man väl fick skidorna på fötterna och började åka så var det inget man stördes av. Spannet kanske får skidan att "greppa" bättre i snön? Tyckte de funkade väldigt bra i all typ av snö. Pistat (alltså, inte optimala skidor men de funka), i uppåkt, stökig snö (kan det heta så?) gick de riktigt bra och i puder, ja då var den klockren! Prismässigt så ligger ju Coreupts BTD väldigt bra! Både på deras hemsida och i svenska butiker. Ang. Coreupts "watch out" så blir jag tveksam. Har inte åkt på den, men nosen och tailen ser ju....väldigt fyrkantiga och breda ut. Det är en skida som jag definitvt skulle provåka innan ett köp. De kanske är jättebra, vad vet jag, men vid en första blick... Nja. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ovärdeligt flyt?
Tillbaka
Topp