Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Överfallsrisk i latinamerika?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jagad" data-source="post: 373402" data-attributes="member: 67803"><p>Chile är relativt säkert tycker jag. Peru har dock en rätt stor del personer som lever under fattiga föhållanden som sagt. Men det är som sagt farligare i vissa områden precis som i usa, spanien eller frankrike. Dock är människor lite mer desperata kanske. Jag har släkt i både Chile och Peru och visst väcker man uppmärksamhet trots att jag är mörkhårig och håller tyst ( jag bryter på spanska åt andra hållet ) Visst finns de folk som är infödda och ljusa, klär sig som vi och har mycket pengar som vi eller mer men de är (mer i peru ) färre och rör sig lite mer begränsat. Är du typ blond? Är man med tjejen som är blond och 170 så kan man bli utstirrad på vissa ställen. Åka ensam skulle jag inte göra själv för att det är tråkigt och farligare. Och behöver inte vara ljus heller för att väcka uppmärksamhet då en polare som är halvperuan-svensk och mörk blev rätt illa omtyckt av peruanska killar då han ser rätt bra ut, är 185 ( sydamerikaner brukar vara kortare ) och klär sig rätt fräscht. Han fick stryk då han gillade ett gäng peruanska tjejer för mycket då nån blev sotis. Men om du inte är alltför blyg så är kontakt med folket som bor där du är a och o då de lär känna dig o risken för att nåt händer lär ju försvinna helt. Peruaner och Chilenare är trevliga typer överlag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jagad, post: 373402, member: 67803"] Chile är relativt säkert tycker jag. Peru har dock en rätt stor del personer som lever under fattiga föhållanden som sagt. Men det är som sagt farligare i vissa områden precis som i usa, spanien eller frankrike. Dock är människor lite mer desperata kanske. Jag har släkt i både Chile och Peru och visst väcker man uppmärksamhet trots att jag är mörkhårig och håller tyst ( jag bryter på spanska åt andra hållet ) Visst finns de folk som är infödda och ljusa, klär sig som vi och har mycket pengar som vi eller mer men de är (mer i peru ) färre och rör sig lite mer begränsat. Är du typ blond? Är man med tjejen som är blond och 170 så kan man bli utstirrad på vissa ställen. Åka ensam skulle jag inte göra själv för att det är tråkigt och farligare. Och behöver inte vara ljus heller för att väcka uppmärksamhet då en polare som är halvperuan-svensk och mörk blev rätt illa omtyckt av peruanska killar då han ser rätt bra ut, är 185 ( sydamerikaner brukar vara kortare ) och klär sig rätt fräscht. Han fick stryk då han gillade ett gäng peruanska tjejer för mycket då nån blev sotis. Men om du inte är alltför blyg så är kontakt med folket som bor där du är a och o då de lär känna dig o risken för att nåt händer lär ju försvinna helt. Peruaner och Chilenare är trevliga typer överlag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Överfallsrisk i latinamerika?
Tillbaka
Topp