Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Överleva Stötens Big Air Bag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Victors" data-source="post: 626288" data-attributes="member: 50817"><p>Har hoppat på både stötens och kungsbergets bigair-bag och en sak lärde jag mig att man måste nästan ha lite bakåtvikt när man landar. Man glider inte särskilt bra på bagen, luta lite bakåt så ska du se att du klarar dig. Och för er idioter som inte använder hjälm, om ni inte vill köpa en så hyr en i alla fall! Snurrade lite på kungsbergets bigair-bag i fredags, skidan löstes ut (precis som den skulle) och jag fick den rätt i huvudet. Hade garanterat fått ett riktigt djupt jack i huvudet utan hjälmen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Victors, post: 626288, member: 50817"] Har hoppat på både stötens och kungsbergets bigair-bag och en sak lärde jag mig att man måste nästan ha lite bakåtvikt när man landar. Man glider inte särskilt bra på bagen, luta lite bakåt så ska du se att du klarar dig. Och för er idioter som inte använder hjälm, om ni inte vill köpa en så hyr en i alla fall! Snurrade lite på kungsbergets bigair-bag i fredags, skidan löstes ut (precis som den skulle) och jag fick den rätt i huvudet. Hade garanterat fått ett riktigt djupt jack i huvudet utan hjälmen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Överleva Stötens Big Air Bag?
Tillbaka
Topp