Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Övernattning i whistler 3 nätter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="yoanna" data-source="post: 525149" data-attributes="member: 41954"><p>Hej!</p><p></p><p>Befinner mig just nu en bit norr om Smithers i norra BC och arbetar för ett heli-sking företag och ska ha en vecka ledigt om 1,5v. Ska ta flyg ner till Vancouver och är sugen på att spendera 16-19 mars i Whistler för att åka lite skidor och njuta.</p><p>Är lite sugen på att se om det är någon som har en liten sängplats över för dessa dagar och skulle kunna tänka sig att låna ut den till mig och bistå med lite härligt sällskap!</p><p></p><p>Skicka gärna ett freeride mail så berättar jag lite mer om mig!</p><p></p><p>/Johanna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="yoanna, post: 525149, member: 41954"] Hej! Befinner mig just nu en bit norr om Smithers i norra BC och arbetar för ett heli-sking företag och ska ha en vecka ledigt om 1,5v. Ska ta flyg ner till Vancouver och är sugen på att spendera 16-19 mars i Whistler för att åka lite skidor och njuta. Är lite sugen på att se om det är någon som har en liten sängplats över för dessa dagar och skulle kunna tänka sig att låna ut den till mig och bistå med lite härligt sällskap! Skicka gärna ett freeride mail så berättar jag lite mer om mig! /Johanna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Övernattning i whistler 3 nätter
Tillbaka
Topp