Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Överraska med skidor till min fru
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marboh" data-source="post: 1200609" data-attributes="member: 162191"><p>ska börja med att säga att det är ju alltid bra att provåka. Men alla bor ju inte så att det är smidigt att få till sånt...</p><p>Så rätt eller fel, jag gjorde som så att jag kom med ett förslag i stil med ”tror du det här skulle passa? Här har du lite recensioner. Vad tror du?” Så fick hon läsa några rader och sa att det nog blir bra. Det blev ett par qst92. </p><p></p><p>Tankesättet när jag utvärderade var klara tillräckligt med fart, lite uppkört och lössnö. Men ska framför allt vara hyfsat lättåkta. Det viktiga var att det inte skulle bli för mkt skida att växa in i. Lite ”hyrlagg”. Inga pontoner/järnspett/ultralight/.... det skulle inte bli ett för stort steg Att hantera från de andra skidorna hon har.</p><p>Och den dagen hon kantar ut sina qst92 får jag förmånen att nörda ner mig i vad som kan passa då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marboh, post: 1200609, member: 162191"] ska börja med att säga att det är ju alltid bra att provåka. Men alla bor ju inte så att det är smidigt att få till sånt... Så rätt eller fel, jag gjorde som så att jag kom med ett förslag i stil med ”tror du det här skulle passa? Här har du lite recensioner. Vad tror du?” Så fick hon läsa några rader och sa att det nog blir bra. Det blev ett par qst92. Tankesättet när jag utvärderade var klara tillräckligt med fart, lite uppkört och lössnö. Men ska framför allt vara hyfsat lättåkta. Det viktiga var att det inte skulle bli för mkt skida att växa in i. Lite ”hyrlagg”. Inga pontoner/järnspett/ultralight/.... det skulle inte bli ett för stort steg Att hantera från de andra skidorna hon har. Och den dagen hon kantar ut sina qst92 får jag förmånen att nörda ner mig i vad som kan passa då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Överraska med skidor till min fru
Tillbaka
Topp