Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Övervikt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vintersaga" data-source="post: 11223" data-attributes="member: 15193"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Det beror på vilka du flyger med? </p><p>SAS och Lufthansa tar 300 kronor för all övervikt och det får max bli 23 kilo allt som allt och det är ju inte mycket...</p><p></p><p>Däremot har jag kollat med Posten hur mycket det kostar att skicka paket ner...till Österrike e detta, men jag tror det gäller alla EU länder!</p><p></p><p>Startpriset e 175 kr för bara paketet sen är det 25kr/kg som gäller. Alltså kostar ett kilo 200 kr, två kilo 225 kr, tre kilo 250 kr osv... Inte allt så fasligt dyrt!</p><p>Det tar normalt 3-4 vardagar men nu innan jul tar det tid... Man ska skicka senaste idag för att få fram det till jul men annars är det 3-4 dar!</p><p></p><p>Lycka till!!</p><p>// Lea</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vintersaga, post: 11223, member: 15193"] Hejsan! Det beror på vilka du flyger med? SAS och Lufthansa tar 300 kronor för all övervikt och det får max bli 23 kilo allt som allt och det är ju inte mycket... Däremot har jag kollat med Posten hur mycket det kostar att skicka paket ner...till Österrike e detta, men jag tror det gäller alla EU länder! Startpriset e 175 kr för bara paketet sen är det 25kr/kg som gäller. Alltså kostar ett kilo 200 kr, två kilo 225 kr, tre kilo 250 kr osv... Inte allt så fasligt dyrt! Det tar normalt 3-4 vardagar men nu innan jul tar det tid... Man ska skicka senaste idag för att få fram det till jul men annars är det 3-4 dar! Lycka till!! // Lea [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Övervikt!
Tillbaka
Topp