Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Övervikt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HakanW" data-source="post: 11234" data-attributes="member: 13058"><p>Visst går det att få med lite extra om man har rätt taktik. Lite tips:</p><p></p><p>-se ut en lämplig "inchecknings-tjej"</p><p>-verka lite dum och spela på att du inte visste något om övervikt</p><p>-se lite olycklig ut</p><p>-titta nedåd och sedan upp igen och rynka lite på pannan (typ som westlife-grabbarna gör i sina videos), glöm inte blicken!</p><p></p><p>sedan är det i praktiken klart, du kanske kan nämna något om att hon ser förträfflig ut i sin uniform eller liknande.</p><p></p><p>Jag fick med mig ca 40kg övervikt (dubbla uppsättningar av skidor och pjäxor och massa annat) utan att pröjsa något extra på Austrian Airlines. </p><p></p><p>Hemresan gick fint den med, trots att jag var ett par skidor rikare och några kilo tyngre - nemas problemas!</p><p></p><p>/H.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HakanW, post: 11234, member: 13058"] Visst går det att få med lite extra om man har rätt taktik. Lite tips: -se ut en lämplig "inchecknings-tjej" -verka lite dum och spela på att du inte visste något om övervikt -se lite olycklig ut -titta nedåd och sedan upp igen och rynka lite på pannan (typ som westlife-grabbarna gör i sina videos), glöm inte blicken! sedan är det i praktiken klart, du kanske kan nämna något om att hon ser förträfflig ut i sin uniform eller liknande. Jag fick med mig ca 40kg övervikt (dubbla uppsättningar av skidor och pjäxor och massa annat) utan att pröjsa något extra på Austrian Airlines. Hemresan gick fint den med, trots att jag var ett par skidor rikare och några kilo tyngre - nemas problemas! /H. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Övervikt!
Tillbaka
Topp