Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Övrig typ av åkning? Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1078846" data-attributes="member: 77701"><p>Fulåker i pist. :D</p><p></p><p>Förra året höll jag på med projekt "åk samtliga nedfarter i 3 Vallées" när det inte var fluffsnö, och det är typ 200 stycken, så det tog en hel del tid. Årets projekt blir väl att göra samma sak, men att bli klar tidigare än 24 april. Kan rekommenderas för alla som hänger i större skidområden – det är även ett bra sätt att spana ut åk inför nästa snöfall.</p><p></p><p>Att köra följa John efter en kompis som åker bättre än en själv är också en trevlig sysselsättning, bra sätt för en fegis som jag att testa gränserna lite.</p><p>Eller att slänga på stighudarna och promenera sig till lite orörd snö, som inte sällan följs av den där karaktärsdanande uppkörda oredan som jag är så hopplöst dålig på att hantera. :D</p><p></p><p>Skicrossbanor är också en kul och nyttig sysselsättning när snön i övrigt är sådär. Det är fasen inte lätt att hitta rätt linje och tajming.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1078846, member: 77701"] Fulåker i pist. :D Förra året höll jag på med projekt "åk samtliga nedfarter i 3 Vallées" när det inte var fluffsnö, och det är typ 200 stycken, så det tog en hel del tid. Årets projekt blir väl att göra samma sak, men att bli klar tidigare än 24 april. Kan rekommenderas för alla som hänger i större skidområden – det är även ett bra sätt att spana ut åk inför nästa snöfall. Att köra följa John efter en kompis som åker bättre än en själv är också en trevlig sysselsättning, bra sätt för en fegis som jag att testa gränserna lite. Eller att slänga på stighudarna och promenera sig till lite orörd snö, som inte sällan följs av den där karaktärsdanande uppkörda oredan som jag är så hopplöst dålig på att hantera. :D Skicrossbanor är också en kul och nyttig sysselsättning när snön i övrigt är sådär. Det är fasen inte lätt att hitta rätt linje och tajming. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Övrig typ av åkning? Hjälp!
Tillbaka
Topp