Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
P-ride ABS säck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maria-lundqvist" data-source="post: 1192781" data-attributes="member: 82102"><p>Hej alla! Köpte en P-ride från ABS på nätet från Tyskland, och nu förstår jag inte hur lamporna ska lysa när batteriet laddas eller hur de ska lysa när det laddat klart? Jag försökte provdra (utan patron och med den isatt, men inte ikopplad) men lamporna blinkar inte som de ska.</p><p>Någon som vet? Har googlat, skrivit till de jag köpte den av samt ABS själva två gånger. ABS svarar inte, vilket jag tycker är riktigt kasst, och försäljaren vet inte, vilket också är kasst.</p><p>Please help,</p><p>Maria</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maria-lundqvist, post: 1192781, member: 82102"] Hej alla! Köpte en P-ride från ABS på nätet från Tyskland, och nu förstår jag inte hur lamporna ska lysa när batteriet laddas eller hur de ska lysa när det laddat klart? Jag försökte provdra (utan patron och med den isatt, men inte ikopplad) men lamporna blinkar inte som de ska. Någon som vet? Har googlat, skrivit till de jag köpte den av samt ABS själva två gånger. ABS svarar inte, vilket jag tycker är riktigt kasst, och försäljaren vet inte, vilket också är kasst. Please help, Maria [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
P-ride ABS säck
Tillbaka
Topp