Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
P18, hjälp med alternativ..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 567734" data-attributes="member: 46762"><p>Så mycket justeringsmån är det teoretiskt inte på turntable-bindningarna, därav pjäxproblemen! Nu är iofs. turntable-bindningar bland de schysstaste att ha och göra med angående förspänning, men jag tycker def. att du skall montera om. Det finns pappersmallar att skriva ut från TGR, bara att söka! Jag har kollat och de överensstämmer med hålmönstret, men jag provborrade lite slarvigt när jag testade med ett par FKS155 och det blev sådär... Men gör man det noggrant blir det nog 100%.</p><p></p><p>Att börja slipa på pjäxor är iofs. en enkel lösning, men det känns som fel väg att gå, det är ju ändå en säkerhetsdetalj det här med bindningar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 567734, member: 46762"] Så mycket justeringsmån är det teoretiskt inte på turntable-bindningarna, därav pjäxproblemen! Nu är iofs. turntable-bindningar bland de schysstaste att ha och göra med angående förspänning, men jag tycker def. att du skall montera om. Det finns pappersmallar att skriva ut från TGR, bara att söka! Jag har kollat och de överensstämmer med hålmönstret, men jag provborrade lite slarvigt när jag testade med ett par FKS155 och det blev sådär... Men gör man det noggrant blir det nog 100%. Att börja slipa på pjäxor är iofs. en enkel lösning, men det känns som fel väg att gå, det är ju ändå en säkerhetsdetalj det här med bindningar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
P18, hjälp med alternativ..
Tillbaka
Topp