Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
P18, hjälp med alternativ..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 567885" data-attributes="member: 33485"><p>Borra om, mallar finns att skriva ut som Carled säger, gå till någon trevlig butik och be att få låna/hyra deras borr, rätt ska vara rätt på bindningar.</p><p></p><p>Vad det gäller pjäxan så fräste jag själv ut lite på mina i vintras för ett par knölar på hälen, längre ner än vad P18 -staget hamnar, inga problem men 5-6 mm låter mycket. Dessutom kommer det ju isf hamna längre upp och kanske påverka hur pjäxan i sidled? Inte en aning, troligtvis inte men jag hade nog monterat om... Inte leka med racebindningar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 567885, member: 33485"] Borra om, mallar finns att skriva ut som Carled säger, gå till någon trevlig butik och be att få låna/hyra deras borr, rätt ska vara rätt på bindningar. Vad det gäller pjäxan så fräste jag själv ut lite på mina i vintras för ett par knölar på hälen, längre ner än vad P18 -staget hamnar, inga problem men 5-6 mm låter mycket. Dessutom kommer det ju isf hamna längre upp och kanske påverka hur pjäxan i sidled? Inte en aning, troligtvis inte men jag hade nog monterat om... Inte leka med racebindningar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
P18, hjälp med alternativ..
Tillbaka
Topp