Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
P18, hjälp med alternativ..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 567989" data-attributes="member: 43586"><p>Ja, du menar att flytta tå + 0.5 och häl - 0.5 då..? Förstod nämligen inte först..</p><p></p><p>Tror inte jag skulle känna någon större skillnad på den skidan hur som helst. 194 lång och 45 meter i svängradie..det är ingen racer liksom<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Att bara flytta häldelen får dessutom samma resultat i pjäxplacering som att jag skulle köra på alternativ 2 ovan, dvs slipa pjucks.</p><p></p><p></p><p>Mmm..det är vad jag funderar på isf. Skidan är redan ganska bakmonterad med orginal-bootcenterplaceringen. Kommer gå som charger- / köra sönder- + NMskida i gränsen ändå liksom..</p><p></p><p></p><p>Ska fundera lite på bak- eller framflyttning. </p><p>Någon som kört XXL:en med ett något framplacerat / bakplacerat bootcenter? </p><p></p><p>Alla som kan räkna sina par skidor på en hand har inte upptäckt äkta livsglädje!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 567989, member: 43586"] Ja, du menar att flytta tå + 0.5 och häl - 0.5 då..? Förstod nämligen inte först.. Tror inte jag skulle känna någon större skillnad på den skidan hur som helst. 194 lång och 45 meter i svängradie..det är ingen racer liksom:) Att bara flytta häldelen får dessutom samma resultat i pjäxplacering som att jag skulle köra på alternativ 2 ovan, dvs slipa pjucks. Mmm..det är vad jag funderar på isf. Skidan är redan ganska bakmonterad med orginal-bootcenterplaceringen. Kommer gå som charger- / köra sönder- + NMskida i gränsen ändå liksom.. Ska fundera lite på bak- eller framflyttning. Någon som kört XXL:en med ett något framplacerat / bakplacerat bootcenter? Alla som kan räkna sina par skidor på en hand har inte upptäckt äkta livsglädje! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
P18, hjälp med alternativ..
Tillbaka
Topp