Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
P2p?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thullan" data-source="post: 19500" data-attributes="member: 15931"><p>Jepp, Kazaa är nästan att betrakta som virus. Dom togs över av något annat företag för några månader sen om jag inte minns fel. Man var då tvungen att uppgradera till senaste versionen för att ö.h.t. kunna använda det. Då passade installationsfilen samtidigt på att lägga in små fula program som ändrar startsida i browsen, ploppar upp banners i tid och otid osv. Detta trots att man valt borta alla extraprogrammmen i instalationen.</p><p></p><p>Morpheus är väl i stort sett samma program som gamla Kkazaa? Rätta mig gärna om jag har fel där för jag är själv lite nyfiken. Interfacet är åtminstone det samma bortsett från att vissa ikoner bytts ut. </p><p></p><p>Personligen tycker jag iMesh är lite tacky men samtidigt är det nog bäst att välja något av de mer väletablerade p2p som finns pga utbudet av delade filer där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thullan, post: 19500, member: 15931"] Jepp, Kazaa är nästan att betrakta som virus. Dom togs över av något annat företag för några månader sen om jag inte minns fel. Man var då tvungen att uppgradera till senaste versionen för att ö.h.t. kunna använda det. Då passade installationsfilen samtidigt på att lägga in små fula program som ändrar startsida i browsen, ploppar upp banners i tid och otid osv. Detta trots att man valt borta alla extraprogrammmen i instalationen. Morpheus är väl i stort sett samma program som gamla Kkazaa? Rätta mig gärna om jag har fel där för jag är själv lite nyfiken. Interfacet är åtminstone det samma bortsett från att vissa ikoner bytts ut. Personligen tycker jag iMesh är lite tacky men samtidigt är det nog bäst att välja något av de mer väletablerade p2p som finns pga utbudet av delade filer där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
P2p?
Tillbaka
Topp