Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
p3 guld
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 509428" data-attributes="member: 35021"><p>hmm dom har ju iofs släppt en hel skiva (all they ever wanted). och sugarplum fairy kan jag inte sluta irritera mig på eftersom dom är och alltid kommer att vara en sämre kopia av sveriges bästa band mando diao. dom ser likadana ut och låter likadant som mando, med skillnaden att dom gör sämre låtar.</p><p></p><p>ang. lykke li så är hon verkligen en dålig sångerska, aå håller med "jontex" där. och som sagt när det gäller håkan hellström är han en jävel på att göra bra texter och musik, men det brister ju någonstans när han ska framföra dom på skiva. live är han ju grymme! (även om han inte kan sjunga, så är det ju ett jävla drag på konserterna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 509428, member: 35021"] hmm dom har ju iofs släppt en hel skiva (all they ever wanted). och sugarplum fairy kan jag inte sluta irritera mig på eftersom dom är och alltid kommer att vara en sämre kopia av sveriges bästa band mando diao. dom ser likadana ut och låter likadant som mando, med skillnaden att dom gör sämre låtar. ang. lykke li så är hon verkligen en dålig sångerska, aå håller med "jontex" där. och som sagt när det gäller håkan hellström är han en jävel på att göra bra texter och musik, men det brister ju någonstans när han ska framföra dom på skiva. live är han ju grymme! (även om han inte kan sjunga, så är det ju ett jävla drag på konserterna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
p3 guld
Tillbaka
Topp