p3

p3
Jag åkte på dom 2 åk under en skidtestardag i vintras. antar jag är felskapt då jag tyckte dom var väldigt obekväma. Scratch FS och teneighty är de två twinnarna som är skönast att åka på enligt MIG.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp