Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
På jakt i vallabänkens tecken!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 265983" data-attributes="member: 46762"><p>Nu fokuserar vi på helt rätt område! Bravo!</p><p></p><p>Dock är jag i samma sits som dig, jag tvingas valla på ett avdankat gammalt bord med målarfärgsfläckar... Inte roligt! I nuläget tvingas jag stabilisera upp skidorna med tejprullar och det är inte 100 %-igt. </p><p></p><p>Är det någon som skulle kunna tänka ut en träkonstruktion som man kan lägga skidan i, som dels fixar bort ski-stoppers, men som även går att förminska (stoppa ner kilar/träbitar på sidan?) och som "låser" skidan runt bindningarna?</p><p></p><p>Coolt som tusan skulle det iaf. vara! </p><p></p><p>Jag har inte sett någon "riktig" vallabänk som är gjord för riktiga skidor, utan bara slätförs och piss(t)skidor, och de modellerna funkar ju inte till de bredare släktingarna...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 265983, member: 46762"] Nu fokuserar vi på helt rätt område! Bravo! Dock är jag i samma sits som dig, jag tvingas valla på ett avdankat gammalt bord med målarfärgsfläckar... Inte roligt! I nuläget tvingas jag stabilisera upp skidorna med tejprullar och det är inte 100 %-igt. Är det någon som skulle kunna tänka ut en träkonstruktion som man kan lägga skidan i, som dels fixar bort ski-stoppers, men som även går att förminska (stoppa ner kilar/träbitar på sidan?) och som "låser" skidan runt bindningarna? Coolt som tusan skulle det iaf. vara! Jag har inte sett någon "riktig" vallabänk som är gjord för riktiga skidor, utan bara slätförs och piss(t)skidor, och de modellerna funkar ju inte till de bredare släktingarna... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
På jakt i vallabänkens tecken!
Tillbaka
Topp