Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Packa rätt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1140845" data-attributes="member: 83225"><p>Jag brukar göra så här när jag reser själv:</p><p></p><p>1 Dakine Split Roller på 100L. I den:</p><p></p><p>1pjäxa</p><p>Skidjacka</p><p>Skidbyxor</p><p>2 helkroppsunderställ</p><p>3-4 par handskar</p><p>ryggplatta</p><p>2 primaloftjackor</p><p>1 fleece</p><p>hjälm</p><p>elprylar, laddare, transa osv</p><p>Necessär</p><p>Handduk (beroende på vart jag ska och om det finns)</p><p>1 pikétröja/skjorta/finare ulltröja</p><p>Craft träningsbyxor för slappande</p><p>20-pack Swebar mintchoklad</p><p></p><p>1 Douchebag:</p><p>2 par skidor, bindningarna lösa</p><p>stavar</p><p>probe</p><p>stighudar</p><p>kudde</p><p>1 pjäxa</p><p></p><p>1 ryggsäck</p><p>ABS-delarna</p><p>Dator</p><p>Böcker</p><p>Nån t-shirt eller två</p><p></p><p>På mig när jag åker</p><p>Jeans/snyggare byxor</p><p>Power Houdi</p><p>Stellars stora dunjacka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1140845, member: 83225"] Jag brukar göra så här när jag reser själv: 1 Dakine Split Roller på 100L. I den: 1pjäxa Skidjacka Skidbyxor 2 helkroppsunderställ 3-4 par handskar ryggplatta 2 primaloftjackor 1 fleece hjälm elprylar, laddare, transa osv Necessär Handduk (beroende på vart jag ska och om det finns) 1 pikétröja/skjorta/finare ulltröja Craft träningsbyxor för slappande 20-pack Swebar mintchoklad 1 Douchebag: 2 par skidor, bindningarna lösa stavar probe stighudar kudde 1 pjäxa 1 ryggsäck ABS-delarna Dator Böcker Nån t-shirt eller två På mig när jag åker Jeans/snyggare byxor Power Houdi Stellars stora dunjacka [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Packa rätt
Tillbaka
Topp