Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
packat och klart?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aguila" data-source="post: 148504" data-attributes="member: 57414"><p>tjena tänkte kolla här inför nästa säsong om vad ni tror...</p><p></p><p>såg reortaget på pakat och klart igår och blev klart sugen på att bila ner till nästa säsong...</p><p></p><p>jag undrar dock hur lätt det anses vara att slagga över hos några skibummare i alperna...</p><p>ni som är skibummare är det någont ni skulle kunna tillåta. 2 kanske 3 eller 4 pers som slaggar en natt eller två och som betalar för sig givet vis. </p><p>är det svårt att bestämma och få tag på folk som skibummar på ställen i alperna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aguila, post: 148504, member: 57414"] tjena tänkte kolla här inför nästa säsong om vad ni tror... såg reortaget på pakat och klart igår och blev klart sugen på att bila ner till nästa säsong... jag undrar dock hur lätt det anses vara att slagga över hos några skibummare i alperna... ni som är skibummare är det någont ni skulle kunna tillåta. 2 kanske 3 eller 4 pers som slaggar en natt eller två och som betalar för sig givet vis. är det svårt att bestämma och få tag på folk som skibummar på ställen i alperna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
packat och klart?
Tillbaka
Topp