Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Packlista 08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_S" data-source="post: 486038" data-attributes="member: 15339"><p>Hej Jensa!</p><p></p><p>Om jag inte haft en väldig förkärlek till att släpa på tunga väskor genom europa hade jag tagit bort: </p><p></p><p>-Flertalet strumpor (underkläder och underställ är smidigt att tvätta i handfat)</p><p>-Ngt par byxor (stor del av tiden springer du ändå runt i skidkläder, även nedanför berget..)</p><p>-Några t-shirts och någon hood eller skjorta, ingen vettig person kommer klandra dig för att använda samma kläder dag efter dag under en vinter bland bergen</p><p>-Ett skidställ räcker, jag var konstant skitigt för om åren men det gjorde mig inget!</p><p>-Handledskydd</p><p>-Schampo och sånt kostar inte mer där, det är säkerligen ändå inte där din ekonomi kommer bära eller brista...</p><p>-Bra med två par handdukar för dom brukar jämn stinka hund men ta små!</p><p>-Kokbok, sällskapspel och pokermarker, låt andra lösa sånt.. gillar du däremot vissa författare så ta med ett par pocket, det har räddat många långsamma kvällar för mig!</p><p></p><p>Lycka till och</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_S, post: 486038, member: 15339"] Hej Jensa! Om jag inte haft en väldig förkärlek till att släpa på tunga väskor genom europa hade jag tagit bort: -Flertalet strumpor (underkläder och underställ är smidigt att tvätta i handfat) -Ngt par byxor (stor del av tiden springer du ändå runt i skidkläder, även nedanför berget..) -Några t-shirts och någon hood eller skjorta, ingen vettig person kommer klandra dig för att använda samma kläder dag efter dag under en vinter bland bergen -Ett skidställ räcker, jag var konstant skitigt för om åren men det gjorde mig inget! -Handledskydd -Schampo och sånt kostar inte mer där, det är säkerligen ändå inte där din ekonomi kommer bära eller brista... -Bra med två par handdukar för dom brukar jämn stinka hund men ta små! -Kokbok, sällskapspel och pokermarker, låt andra lösa sånt.. gillar du däremot vissa författare så ta med ett par pocket, det har räddat många långsamma kvällar för mig! Lycka till och [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Packlista 08
Tillbaka
Topp