Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Packlista 08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 490695" data-attributes="member: 35991"><p>Får nog också invända lite mot kängorna, har haft med de 2 säsonger nu och använt de kanske de kanske 3 dagar... </p><p>När man är ute och leker har man ju pjäxor och annars går man ju bara och handlar eller springer på krogen och då behövs inga kängor. Plus att snöröjning oftast är något de haft lång tid att öva upp sig på där man gör säsong, så blir inte mycket pulsande heller (om man inte skall ta genvägar genom tomter...).</p><p>Så den här vintern får de stanna hemma, men har lite med att göra att jag skall flyga till orten för vintern för första gången, tippar att jag hade hittat lite plats i bilen för ett par kängor om jag skulle åkt till alperna.</p><p></p><p>Men nödvändiga? Nej!</p><p></p><p>Något som däremot är nödvändigt är en Boomblaster, är ett måste på alla resor där inte flyg ingår...</p><p>Räddar alla för/efterfester och balkong häng och står pall för allt! Har åkt pulka på min...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 490695, member: 35991"] Får nog också invända lite mot kängorna, har haft med de 2 säsonger nu och använt de kanske de kanske 3 dagar... När man är ute och leker har man ju pjäxor och annars går man ju bara och handlar eller springer på krogen och då behövs inga kängor. Plus att snöröjning oftast är något de haft lång tid att öva upp sig på där man gör säsong, så blir inte mycket pulsande heller (om man inte skall ta genvägar genom tomter...). Så den här vintern får de stanna hemma, men har lite med att göra att jag skall flyga till orten för vintern för första gången, tippar att jag hade hittat lite plats i bilen för ett par kängor om jag skulle åkt till alperna. Men nödvändiga? Nej! Något som däremot är nödvändigt är en Boomblaster, är ett måste på alla resor där inte flyg ingår... Räddar alla för/efterfester och balkong häng och står pall för allt! Har åkt pulka på min... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Packlista 08
Tillbaka
Topp