Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Packlistan!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henk021" data-source="post: 812778" data-attributes="member: 112491"><p>Blir säsong i kanada och för att bota skidabstinensen lite så blåser jag liv i den här gamla tråden med min packlista. Fyll på med era för jag vet att de är många som ska ut o säsonga i vinter! :D </p><p></p><p>-Packning-</p><p>Stor ryggsäck</p><p>Haglöfs tight</p><p>Skidbag, extra vadderad</p><p></p><p>-Snow gear-</p><p>Purple Haze + marker duke</p><p>Salomon pjäxor</p><p>Stavar stora trugor</p><p>Giro nine mx</p><p>Oakley crowbar</p><p>Skidlås</p><p>Ryggskydd</p><p>Snabbvalla</p><p>Skidbelagslagning</p><p>Tranciever</p><p>Spade</p><p>Sond</p><p>Första hjälpen</p><p></p><p>-Skidkläder-</p><p>Klättermusen einride</p><p>Klättermusen noatun</p><p>Klättermusen freke</p><p>Klättermusen greppet</p><p>Hestra liners</p><p>Extra skalhandskar</p><p>Merinounderställ</p><p>Underställ</p><p>Skidstrumpor</p><p>Lager 2 underställ</p><p>Balaklava</p><p>Mössa</p><p></p><p>-Kläder-</p><p>Jeans, Chinos</p><p>Mjukisbyxor</p><p>Tröjor</p><p>Hoodtröjor</p><p>Skjortor</p><p>Tshirts</p><p>Linne</p><p>Shorts</p><p>Kalsonger, Strumpor</p><p></p><p>-toa stuff-</p><p>Tandborste, Tandkräm, Tandtråd</p><p>Deo, parfume</p><p>Rakhyvlar, Raklödder</p><p>Plåster (skavsårs)</p><p>Alcogel</p><p>Nässpray</p><p>Vitamin, Resorb mm.</p><p></p><p>-Elektronik-</p><p>Dator + laddare</p><p>iPhone + laddare</p><p>iPod shuffle + laddare</p><p>Kosslurar</p><p>iPhonelurar</p><p>NätAdaptrar</p><p>Ljudkablar</p><p>Vattentätt fodral</p><p>Iphone fodral</p><p>Airport express (router)</p><p></p><p>-Övrigt-</p><p>Leatherman multiverktyg</p><p>Snus</p><p>Nål tråd</p><p>Klädlagning</p><p>Silvertejp</p><p>Hänglås</p><p>Handvärmare</p><p>Pannlampa</p><p>Spännband</p><p>Rep/snöre</p><p>Vattenflaska</p><p>Brills</p><p>Öronproppar</p><p></p><p>-Pengar mm.-</p><p>Ca$h</p><p>Kreditkort x2</p><p>Pass</p><p>Körkort</p><p>Kopia pass</p><p>Försäkring</p><p>Liftkort</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henk021, post: 812778, member: 112491"] Blir säsong i kanada och för att bota skidabstinensen lite så blåser jag liv i den här gamla tråden med min packlista. Fyll på med era för jag vet att de är många som ska ut o säsonga i vinter! :D -Packning- Stor ryggsäck Haglöfs tight Skidbag, extra vadderad -Snow gear- Purple Haze + marker duke Salomon pjäxor Stavar stora trugor Giro nine mx Oakley crowbar Skidlås Ryggskydd Snabbvalla Skidbelagslagning Tranciever Spade Sond Första hjälpen -Skidkläder- Klättermusen einride Klättermusen noatun Klättermusen freke Klättermusen greppet Hestra liners Extra skalhandskar Merinounderställ Underställ Skidstrumpor Lager 2 underställ Balaklava Mössa -Kläder- Jeans, Chinos Mjukisbyxor Tröjor Hoodtröjor Skjortor Tshirts Linne Shorts Kalsonger, Strumpor -toa stuff- Tandborste, Tandkräm, Tandtråd Deo, parfume Rakhyvlar, Raklödder Plåster (skavsårs) Alcogel Nässpray Vitamin, Resorb mm. -Elektronik- Dator + laddare iPhone + laddare iPod shuffle + laddare Kosslurar iPhonelurar NätAdaptrar Ljudkablar Vattentätt fodral Iphone fodral Airport express (router) -Övrigt- Leatherman multiverktyg Snus Nål tråd Klädlagning Silvertejp Hänglås Handvärmare Pannlampa Spännband Rep/snöre Vattenflaska Brills Öronproppar -Pengar mm.- Ca$h Kreditkort x2 Pass Körkort Kopia pass Försäkring Liftkort [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Packlistan!
Tillbaka
Topp