Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Palmer och Lib Tech
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 426454" data-attributes="member: 28391"><p>Det är väl kanske Dark Series 164W (26,4) som ligger bäst till. Jag körde själv på den tidigare i vinter och tycker att den funkar perfekt till hård friåkning. Med BTX kommer den dessutom att funka ännu bättre i puder än tidigare.</p><p></p><p>Annars finns ju Travis Rice 164,5 eller kanske TRS 162 om den inte är för kort. OM du gillar puder så tycker jag helt klart att du ska lägga de 400:- extra som BTX versionen av brädorna kostar.</p><p></p><p>OM du vill ha någon av dessa till nästa vinter måste du höra av dig ASAP för jag kommer varken att ha Dark 64 eller Trice 164,5 på lager men jag kan lägga en extra order på en bräda till dig senast i mitten på nästa vecka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 426454, member: 28391"] Det är väl kanske Dark Series 164W (26,4) som ligger bäst till. Jag körde själv på den tidigare i vinter och tycker att den funkar perfekt till hård friåkning. Med BTX kommer den dessutom att funka ännu bättre i puder än tidigare. Annars finns ju Travis Rice 164,5 eller kanske TRS 162 om den inte är för kort. OM du gillar puder så tycker jag helt klart att du ska lägga de 400:- extra som BTX versionen av brädorna kostar. OM du vill ha någon av dessa till nästa vinter måste du höra av dig ASAP för jag kommer varken att ha Dark 64 eller Trice 164,5 på lager men jag kan lägga en extra order på en bräda till dig senast i mitten på nästa vecka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Palmer och Lib Tech
Tillbaka
Topp